130x130 sq 1287030994726 xka25065

www.FavorWarehouse.com

Farmingdale , NY
CONTACT US
CONTACT US

LOCATION

410 Eastern Parkway
Farmingdale, NY 11735 US (map)

PHONE

888-835-8086

WEBSITE

View website
Please let this vendor know that you found them on the WeddingWire Network.

ABOUT US

Favor Warehouse is your number one source for factory direct party favors and accessories for all occasions! We carry one of the largest selections of premium wedding favors on the... Read more
Favor Warehouse is your number one source for factory direct party favors and accessories for all occasions! We carry one of the largest selections of premium wedding favors on the market and pride ourselves doing careful product research and quality control to ensure that only the best favors, gifts, and accessories make it onto our site.

With over 30 years of sales and customer care experience our talented staff can help you find everything on your checklist for a stress free shopping experience. Our goal is to provide the safest, fastest, and most stress-free shopping experience online. We have been exceeding our customers’ expectations for over 8 years and strive to make every customer a satisfied customer. Please feel free to contact us anytime with your comments, suggestions, or design ideas. We are always interested in what our valued customers have to say

In addition to being the leader in wedding favors, we carry an extensive line of bridal shower favors, baby shower favors, christening favors and so much more. Read less
Favors & Gifts

PHOTOS

130x130 sq 1287030048663 xka11079na
130x130 sq 1287030048460 xka30009
130x130 sq 1287030049773 xka22013
130x130 sq 1287030049679 xka14013na
130x130 sq 1287030051507 xka25050
130x130 sq 1287030051570 xka25067wt
130x130 sq 1287030052601 xka27026
130x130 sq 1287030052538 xka28046
130x130 sq 1287030054913 5202lg
130x130 sq 1287030052960 xka28096cg
130x130 sq 1287030054929 eb2030regular
130x130 sq 1287030056085 eb2034
130x130 sq 1287030055913 xka25065
130x130 sq 1287030218898 eb2139regular
130x130 sq 1287030577179 eb2056regular

INFO FOR FAVORS & GIFTS

Do you offer a catalog of products or custom products?
Custom Products
Do you handle design, printing, and assembly?
Assembly, Design, Printing

REVIEWS

4.4
out of 5.0
4.2/5.0
4.4/5.0
4.3/5.0
4.5/5.0
4.4/5.0
Sort by
Default vendor profile pic
Jennifer
Wedding:
6/20/2015
4.7/5.0
I love the price on the sandalwood fans I got! Far and away the best deal I've found. I will have to do some touch ups - the fishing string that is used in the construction will need to be trimmed on both ends of every fan. But, that's something I'm willing to do for this price. I did know going in that I would have to do this based on some of the other reviews I had seen.
I love the price on the sandalwood fans I got! Far and away the best deal I've found. I will have to do some touch ups - Read more...
I love the price on the sandalwood fans I got! Far and away the best deal I've found. I will have to do some touch ups - the fishing string that is used in the construction will need to be trimmed on both ends of every fan. But, that's something I'm willing to do for this price. I did know going in that I would have to do this based on some of the other reviews I had seen. Read less
Services Used: Favors & Gifts
Default vendor profile pic
Anonymous
Wedding:
Recently Married
1.1/5.0
"I own a home shoe party business and ordered some samples for my hostess gifts. I of course took advantage of the shipping coupon I had found online to save a bit more, who wouldn't? I figured I could get my team excited with some great reasonably priced gifts and we could order in bulk if we liked the products. I had no idea there was such a thing as a sample order limit? Never ordered from this type of business before so didn't think to scan their page for "policy" on such a thing. This isn't my first time "at the rodeo" I order online a lot! I know to see about returns policy, shipping policies etc.. Anyway I happily submitted my order again nothing warned me of a sample limit, received two confirmations and then an abrupt cancellation! That's it just cancelled with a link to their policy and how they have the right to cancel any order. great business practice right? Gets better when I said I would have to shop elsewhere I received rude email back that yes i would need to go elsewhere for my needs and how it would cost them more to ship it to me then I paid and that they sell samples at a loss? They put the shipping coupon and sample pricing out there! They also put in an email "We count ourselves fortunate that you have found somewhere else to conduct your transaction" WOW! really? I would never treat a customer like I was treated by this company! Buyer beware! Read some of their policies as well they take no responsibility for anything and the customer seems to always lose in accordance to their policies. Glad I'm not a bride and customer!!"
"I own a home shoe party business and ordered some samples for my hostess gifts. I of course took advantage of the Read more...
"I own a home shoe party business and ordered some samples for my hostess gifts. I of course took advantage of the shipping coupon I had found online to save a bit more, who wouldn't? I figured I could get my team excited with some great reasonably priced gifts and we could order in bulk if we liked the products. I had no idea there was such a thing as a sample order limit? Never ordered from this type of business before so didn't think to scan their page for "policy" on such a thing. This isn't my first time "at the rodeo" I order online a lot! I know to see about returns policy, shipping policies etc.. Anyway I happily submitted my order again nothing warned me of a sample limit, received two confirmations and then an abrupt cancellation! That's it just cancelled with a link to their policy and how they have the right to cancel any order. great business practice right? Gets better when I said I would have to shop elsewhere I received rude email back that yes i would need to go elsewhere for my needs and how it would cost them more to ship it to me then I paid and that they sell samples at a loss? They put the shipping coupon and sample pricing out there! They also put in an email "We count ourselves fortunate that you have found somewhere else to conduct your transaction" WOW! really? I would never treat a customer like I was treated by this company! Buyer beware! Read some of their policies as well they take no responsibility for anything and the customer seems to always lose in accordance to their policies. Glad I'm not a bride and customer!!" Read less
Services Used: Favors & Gifts
www.FavorWarehouse.com responded with the following comments:

We dispute the claim that any of our reps were rude to the customer.
Our representatives are very professional and are always courteous.

We do have a sample purchase policy as noted on our site.

The link is right at the top of our homepage and every other page of the site as well. The policy is in place for several reasons, such as reducing breakage in transit, ensuring fast and efficient shipments, etc.

We offer single piece samples below cost, as the customer states, but we do so as a courtesy for customers who want to see a physical sample prior to making a larger purchase.

As such, we must limit the number of samples that can be purchased an a single order. We do not hide this fact.

Finally, the customer was emailed twice before the order was actually canceled, and the policy was clearly explained. Instead of placing a new order for fewer sample pieces, the customer simply placed the same order again.

We put forth every effort to ensure the complete satisfaction of every customer and are sorry to hear that those efforts were not sufficient for this particular customer.
Default vendor profile pic
Anonymous
Wedding:
Recently Married
4.8/5.0
ordered from them and received items within days! Quick turn around time!
ordered from them and received items within days! Quick turn around time!
ordered from them and received items within days! Quick turn around time! Read less
Services Used: Favors & Gifts
www.FavorWarehouse.com responded with the following comments:

Thank you for your order and for taking the time to provide feedback!
Default vendor profile pic
Anonymous
Wedding:
Recently Married
5.0/5.0
I ordered wedding favors on Friday May 30th, and they arrived Friday May 30th, literally a week and this included a holiday. I was bit skeptical about ordering considering the reviews I had read. I like to judge based on my own personal experience and I must say this was an awesome experience. Shipment was quick, I ordered the Damask votive candles, and the damask print coasters. Every thing came individually wrapped with bow tie on top, I didn't have to assembly anything. My fiance, mom everyone literally loved them especially me the Bride.
Wedding is June 21st, 2014 and I can check off wedding favors as being complete success.
Thanks Favorware, will be doing business with you again...........................Happy Bride 6/3/14
I ordered wedding favors on Friday May 30th, and they arrived Friday May 30th, literally a week and this included a Read more...
I ordered wedding favors on Friday May 30th, and they arrived Friday May 30th, literally a week and this included a holiday. I was bit skeptical about ordering considering the reviews I had read. I like to judge based on my own personal experience and I must say this was an awesome experience. Shipment was quick, I ordered the Damask votive candles, and the damask print coasters. Every thing came individually wrapped with bow tie on top, I didn't have to assembly anything. My fiance, mom everyone literally loved them especially me the Bride.
Wedding is June 21st, 2014 and I can check off wedding favors as being complete success.
Thanks Favorware, will be doing business with you again...........................Happy Bride 6/3/14 Read less
Services Used: Favors & Gifts
www.FavorWarehouse.com responded with the following comments:

Thank you for your order!

It's an unfortunate fact that while more than 99.8% of our customers have a positive experience, most of them do not leave feedback. While we work very hard to ensure that every order is delivered without a hitch, sometimes circumstances beyond our control prevent that from happening. I.e, weather delays, carrier mishandling, manufacturer issues, etc.

While those situations are very rare, those happen to be the most vocal customers when it comes to online reviews.

We sincerely appreciate your order and the time you took to provide feedback!
Default vendor profile pic
Anonymous
Wedding:
Recently Married
1.0/5.0
Make sure you look at the fine print because if you want to return something you will end up spending twice the amount attempting to return. They also try not to be responsible for items that are received broken and charge a restocking fee. I tried to cancel an order within 30 minutes and it was already "shipped" per customer service. So, I will be paying to ship it back with total shipping costs the same amount as the items I ordered. They need to rethink customer service and return fees. I returned shoes twice to a different company and they covered the shipping return both times.
Make sure you look at the fine print because if you want to return something you will end up spending twice the amount Read more...
Make sure you look at the fine print because if you want to return something you will end up spending twice the amount attempting to return. They also try not to be responsible for items that are received broken and charge a restocking fee. I tried to cancel an order within 30 minutes and it was already "shipped" per customer service. So, I will be paying to ship it back with total shipping costs the same amount as the items I ordered. They need to rethink customer service and return fees. I returned shoes twice to a different company and they covered the shipping return both times. Read less
Services Used: Favors & Gifts
www.FavorWarehouse.com responded with the following comments:

There is no fine print in our return policy. The policy and instructions are comprehensive and clearly laid out. The link to our return policy can be found at the bottom of our homepage as well as every other page on our site.
Your review references several different parts of our return policy that are not pertinent to your order. You placed an order on our site and we shipped it within minutes of you placing it. We don’t always ship same day but we always try to. You did not call within a half hour.
Your order was placed at 3:32PM. Since UPS generally picks up from our warehouse by 4:30PM we quickly packed the order to have it ready for that day’s pickup. The shipping label was generated at 4:12PM. UPS picked the package up at 4:30PM.
You called us to cancel the order at 4:50PM and the package was long gone at that point. You were extremely rude to the representative that answered your call and did not believe that we had actually shipped your package. The representative then gave you your UPS tracking number, to which you replied “Wow, that’s crappy service!” We’re sorry but we have to disagree. We believe that shipping orders as quickly as possible is the first step in providing excellent service.
That said, there are several inaccuracies in your review. You claim that we avoid taking responsibility for broken pieces and charge a restocking fee. That is patently false. Per our posted policy, we refund for any broken pieces immediately after we receive an email showing the damage. Restocking fees are never charged when pieces are broken.
For example, if there are ten broken pieces in an order and you paid $1.50 for each piece, you would be refunded $15 even. If a customer adds package insurance during checkout we also offer the option to have replacements shipped at no charge to the customer if anything arrives broken. We told you that we would waive the restocking fee as a courtesy since you tried to cancel your order.
Default vendor profile pic
Katrina
Wedding:
12/12/2014
5.0/5.0
I used favor warehouse for my unique wedding favors. Everyone loved them, they were completely affordable and got to me very quick. No complaints
I used favor warehouse for my unique wedding favors. Everyone loved them, they were completely affordable and got to me Read more...
I used favor warehouse for my unique wedding favors. Everyone loved them, they were completely affordable and got to me very quick. No complaints Read less
Services Used: Favors & Gifts
Default vendor profile pic
angie
Wedding:
6/7/2014
4.1/5.0
I chose to give the sandal bottle openers to my guests however some of the sandals arrived in bad shape or quality. For some the stainless steel was stained and for others the plastic was wrinkled or stained as well. The packaging comes in poor shape and that could account for some of the stains on the favors.

I also bought lip balms with personalized labels as well as mints. Those were in very good shape and the labels arrived in good shape as well.
I chose to give the sandal bottle openers to my guests however some of the sandals arrived in bad shape or quality. For Read more...
I chose to give the sandal bottle openers to my guests however some of the sandals arrived in bad shape or quality. For some the stainless steel was stained and for others the plastic was wrinkled or stained as well. The packaging comes in poor shape and that could account for some of the stains on the favors.

I also bought lip balms with personalized labels as well as mints. Those were in very good shape and the labels arrived in good shape as well. Read less
Services Used: Favors & Gifts
Default vendor profile pic
Jaime
Wedding:
4/26/2014
4.0/5.0
Product came out nice, but I had ordered them accidently with the wrong date. When I called to correct the issue they said that they had already been printed and there was nothing they could do for me. I got 120 favors which I had to scrape the date off of, and replace with a sticker that I had to go elsewhere to purchase. Quite expensive.
Product came out nice, but I had ordered them accidently with the wrong date. When I called to correct the issue they said Read more...
Product came out nice, but I had ordered them accidently with the wrong date. When I called to correct the issue they said that they had already been printed and there was nothing they could do for me. I got 120 favors which I had to scrape the date off of, and replace with a sticker that I had to go elsewhere to purchase. Quite expensive. Read less
Services Used: Favors & Gifts
Bg10
Heather
Wedding:
5/10/2013
5.0/5.0
I actually used this place to buy wedding gifts for my bridal party. I bought the set of 4 "L O V E" Coasters. everyone loves them. They were cheap but excellent quality. We even bought extra for us to have :). Highly recommended for price and quality.
I actually used this place to buy wedding gifts for my bridal party. I bought the set of 4 "L O V E" Coasters. everyone Read more...
I actually used this place to buy wedding gifts for my bridal party. I bought the set of 4 "L O V E" Coasters. everyone loves them. They were cheap but excellent quality. We even bought extra for us to have :). Highly recommended for price and quality. Read less
Services Used: Favors & Gifts
Default vendor profile pic
Megan
Wedding:
2/17/2013
3.2/5.0
I ordered engraved tea light holders and candles from favorwarehouse.com for my wedding. The price was great, the design was adorable, and I received them quickly. The shipping & handling price was VERY high, and when I received them, 7 of the candle holders were shattered. When I called to get another 7, I was told I couldn't because you had to order a certain minimum (which was much more than I needed) and that I was informed when I ordered that I should get extras in case of breakage. For the amount I paid in shipping and handling, I find having any broken is unacceptable! I was refunded the cost of the 7 broken ones very quickly, but the whole experience was unpleasant. The value is great, but I don't know if I would order from them again.
I ordered engraved tea light holders and candles from favorwarehouse.com for my wedding. The price was great, the design Read more...
I ordered engraved tea light holders and candles from favorwarehouse.com for my wedding. The price was great, the design was adorable, and I received them quickly. The shipping & handling price was VERY high, and when I received them, 7 of the candle holders were shattered. When I called to get another 7, I was told I couldn't because you had to order a certain minimum (which was much more than I needed) and that I was informed when I ordered that I should get extras in case of breakage. For the amount I paid in shipping and handling, I find having any broken is unacceptable! I was refunded the cost of the 7 broken ones very quickly, but the whole experience was unpleasant. The value is great, but I don't know if I would order from them again. Read less
Services Used: Favors & Gifts
www.FavorWarehouse.com responded with the following comments:

We share the customers sentiment about receiving damaged pieces and do our best to package every order as securely as possible. Unfortunately, once an order ships, package handling is beyond our control.

For this reason, we recommend ordering extra pieces on items that are engraved or personalized due to the fact that order minimums are strictly enforced by the printers we work with.

MAP

 
410 Eastern Parkway, Farmingdale, NY 11735 See On Map
Thanks for visiting the vendor listing for www.FavorWarehouse.com
Please let this vendor know that you found them on the WeddingWire Network.
Ww logo
 
220x220 1287030994726 xka25065