Dogs and Popcorn

Does anyone else's dog love popcorn???


Charlie absolutely goes crazy for popcorn! When we kept him inside, he used to sit by the microwave and drool and wait for the popcorn to be done. Last night he was barking at God knows what, so I popped him some popcorn (yes his own bag) and fed it to him thinking he would shut up. Yeah didn't work. He only shut up long enough to eat the popcorn.

Posted on December 11, 2009 at 3:33 am
tktoups10
10
04/17/2010
tktoups10

tktoups10

  • 10
  • 16
  • 11.3k
227
Followers
228
Following

(15) Comments

MountainBride
20
07/12/2009
MountainBride

MountainBride

  • 20
  • 20
  • 22.7k
232
Followers
232
Following

MountainBride

OMG that's hilarious. . . 


We don't eat it much although I'm sure Chloe would love it. . .she's our little garbage disposal.

Posted on December 11, 2009 at 3:39 am
soon2bMRStip
5
09/12/2009
soon2bMRStip

soon2bMRStip

  • 5
  • 13
  • 5.15k
163
Followers
167
Following

soon2bMRStip

When Oreo was a little puppy I tried to give him popcorn because all the dogs I had growing up LOVED it... I think its the salt...anyway he kept spitting it out and I was seriously upset cause I wanted him to eat it so bad (I think its so cute when they chew it)... lol


Finally he came around and now he stalks the bowl whenever we have it... :)

Posted on December 11, 2009 at 4:01 am
tktoups10
10
04/17/2010
tktoups10

tktoups10

  • 10
  • 16
  • 11.3k
227
Followers
228
Following

tktoups10

Ella is our garbage disposal. I left her a few pieces on a paper plate, but she wouldn't eat it. I dunno why.


I don't eat popcorn much, but when I do, I make sure to save some for my Charlie.

Posted on December 11, 2009 at 4:02 am
tktoups10
10
04/17/2010
tktoups10

tktoups10

  • 10
  • 16
  • 11.3k
227
Followers
228
Following

tktoups10

LOL I love how you WANTED your dog to eat it LOL.


I was laughing last night because I should've known that he wouldn't be quiet. He was in a rush to eat the popcorn and it was so funny because every time he heard a noise, he would stop chewing. I was cracking up.

Posted on December 11, 2009 at 4:04 am
Kaytana17
15
07/17/2010
Kaytana17

Kaytana17

  • 15
  • 17
  • 17.4k
343
Followers
345
Following

Kaytana17

LMAO - Tobi LOVES popcorn!!!! He especially loves the "Smart Pop" kind w/white cheddar..........he's our lil Tubby!

Posted on December 11, 2009 at 4:17 am
tktoups10
10
04/17/2010
tktoups10

tktoups10

  • 10
  • 16
  • 11.3k
227
Followers
228
Following

tktoups10

Yeah my dogs aren't particular LOL

Posted on December 11, 2009 at 4:19 am
meanyprice
4
08/25/2009
meanyprice

meanyprice

  • 4
  • 8
  • 2.55k
26
Followers
30
Following

meanyprice

Stew loves popcorn.  But I think cheetos is his fave!

Posted on December 11, 2009 at 9:16 am
emaugustine
3
08/08/2009
emaugustine

emaugustine

  • 3
  • 11
  • 1.62k
131
Followers
135
Following

emaugustine

Yes, all 3 of my dogs LOVE popcorn! I throw it up in the air and they catch it. FUN!

Posted on December 11, 2009 at 10:40 am
JKROD
3
07/10/2010
JKROD

JKROD

  • 3
  • 11
  • 610
117
Followers
121
Following

JKROD

OMG Tucker loooooves popcorn. He sits in front of the microwave as it pops, and then when its done and the microwave starts to beep, he comes and finds me to make sure I that heard the buzzer go off. lol... Once he gets my attention, he runs back into the kitchen. lol. It is seriously the funniest thing ever!!

Posted on December 11, 2009 at 4:21 pm
clightner
4
10/04/2009
clightner

clightner

  • 4
  • 13
  • 3.33k
214
Followers
217
Following

clightner

OMG as soon as Bella hear's it popping ....she runs over to the kitchen and sits there and waits for my husband to give her some.

Posted on December 12, 2009 at 5:13 am
tktoups10
10
04/17/2010
tktoups10

tktoups10

  • 10
  • 16
  • 11.3k
227
Followers
228
Following

tktoups10

JKROD - Charlie used to come find me if I wasn't there right when the buzzer went off!

Posted on December 14, 2009 at 9:41 am
brittneymichelle21
1
05/01/2010
80
Followers
84
Following

brittneymichelle21

harley hates popcorn he's a pretty picky eater though he pics all the good pieces of food out of his bowl (little green and red pieces) then eats the brown hard stuff. lol

Posted on December 15, 2009 at 4:47 pm
Sarahinwonderland
20
10/17/2009
Sarahinwonderland

Sarahinwonderland

  • 20
  • 15
  • 21.1k
287
Followers
291
Following

Sarahinwonderland

Maybe I should bribe my dog with popcorn!

Posted on February 4, 2010 at 5:10 pm
heartsetfreebylove
5
05/16/2009
heartsetfreebylove

heartsetfreebylove

  • 5
  • 11
  • 7.02k
102
Followers
105
Following

heartsetfreebylove

Haha that's adorable. My dogs have some pretty bad allergies. So they are not allowed to have any human food. Just limited ingredient dog food and treats.

Posted on February 17, 2010 at 6:54 pm
Sparkysgirl2010
4
09/18/2010
Sparkysgirl2010

Sparkysgirl2010

  • 4
  • 14
  • 2.24k
113
Followers
117
Following

Sparkysgirl2010

our dog doesnt really like popcorn, but the cat will eat it.

Posted on February 18, 2010 at 3:49 am

Have a question? Contact Support
Top Contributors this Week
LauraSweet
19 posts
Canooknic
18 posts
zeuster
13 posts
Levisjoe
11 posts
Kittywolf13
8 posts
Uhlease
8 posts