GAME: Guess Which Celebrity Body Part!

This is just for fun! Let's see how well we know the celebrities out there!


Here's the deal: I'll start by posting a celebrity's body part. If you guess correctly, it's your turn to post a body part of any celebrity you want. I find that Google searches are the best resource (http://images.google.com/) but you can search anywhere you'd like!


*Make sure you check back after posting a celebrity to tell everyone if they guessed correctly or not!


Ok, here we go! I'll start off easy. ;)


Which celebrity's lips are these??
This is just for photo 2447322-1

Posted on November 11, 2010 at 8:51 am
Lalubell
5
09/18/2010
Lalubell

Lalubell

  • 5
  • 19
  • 6.31k
1.19k
Followers
1.19k
Following

(201) Comments

Mrs.Pristouris
3
01/01/0011

Mrs.Pristouris

Angelina Jolie?

Posted on November 11, 2010 at 8:54 am
milkgal
5
09/20/2010
milkgal

milkgal

  • 5
  • 19
  • 8.96k
505
Followers
507
Following

milkgal

totally angelina!

Posted on November 11, 2010 at 8:57 am
Lalubell
5
09/18/2010
Lalubell

Lalubell

  • 5
  • 19
  • 6.31k
1.19k
Followers
1.19k
Following

Lalubell

Mrs.Pristouris: You guessed it correctly first! Your turn!

Posted on November 11, 2010 at 8:58 am
Mrs.Pristouris
3
01/01/0011

Mrs.Pristouris

Ok!


Focus on the butt...lol...


Ok Focus on the photo 2447391-1


 

Posted on November 11, 2010 at 9:06 am
dish0814
5
08/14/2010
dish0814

dish0814

  • 5
  • 18
  • 9.15k
539
Followers
540
Following

dish0814

J Lo?

Posted on November 11, 2010 at 9:07 am
Mrs.Pristouris
3
01/01/0011

Mrs.Pristouris

Yep!! You're right. :)

Posted on November 11, 2010 at 9:08 am
dish0814
5
08/14/2010
dish0814

dish0814

  • 5
  • 18
  • 9.15k
539
Followers
540
Following

dish0814

LOL!  Ok, gotta find a pic....BRB

Posted on November 11, 2010 at 9:09 am
dish0814
5
08/14/2010
dish0814

dish0814

  • 5
  • 18
  • 9.15k
539
Followers
540
Following

dish0814

Who's back is this?


Who s back is photo 2447413-1


Sorry had to find a pic already cropped since I suck at cropping myself....LOL!

Posted on November 11, 2010 at 9:11 am
haleighb
4
09/25/2011
haleighb

haleighb

  • 4
  • 12
  • 2.1k
301
Followers
305
Following

haleighb

mmm david beckham :)

Posted on November 11, 2010 at 9:17 am
dish0814
5
08/14/2010
dish0814

dish0814

  • 5
  • 18
  • 9.15k
539
Followers
540
Following

dish0814

Yep!  Your turn!

Posted on November 11, 2010 at 9:19 am
haleighb
4
09/25/2011
haleighb

haleighb

  • 4
  • 12
  • 2.1k
301
Followers
305
Following

haleighb

who's creepy toe thumb is this?  HINT: she's a fox, and is so self concious about them!  guess we all have insecurities!


who s creepy toe photo 2447456-1

Posted on November 11, 2010 at 9:20 am
Mrs.ABC.to.be
4
10/16/2010
Mrs.ABC.to.be

Mrs.ABC.to.be

  • 4
  • 16
  • 2.58k
502
Followers
504
Following

Mrs.ABC.to.be

Ooooo Megan Fox!


brb I gotta find me a pic!

Posted on November 11, 2010 at 9:24 am
haleighb
4
09/25/2011
haleighb

haleighb

  • 4
  • 12
  • 2.1k
301
Followers
305
Following

haleighb

nice work!

Posted on November 11, 2010 at 9:25 am
Mrs.ABC.to.be
4
10/16/2010
Mrs.ABC.to.be

Mrs.ABC.to.be

  • 4
  • 16
  • 2.58k
502
Followers
504
Following

Mrs.ABC.to.be

Eva Longoria Parker 


I know it's a hard one lol!

Posted on November 11, 2010 at 9:27 am
Boricua_Bride
10
12/31/2015
Boricua_Bride

Boricua_Bride

  • 10
  • 5
  • 13.9k
1
Followers
4
Following

Boricua_Bride

That's Eva Longoria.
Posted on November 11, 2010 at 9:31 am
Mrs.ABC.to.be
4
10/16/2010
Mrs.ABC.to.be

Mrs.ABC.to.be

  • 4
  • 16
  • 2.58k
502
Followers
504
Following

Mrs.ABC.to.be

nice work hunni ur turn! :)

Posted on November 11, 2010 at 9:32 am
Lalubell
5
09/18/2010
Lalubell

Lalubell

  • 5
  • 19
  • 6.31k
1.19k
Followers
1.19k
Following

Lalubell

Dang, Boricua, if you're right, you're good!!

Posted on November 11, 2010 at 9:32 am
Boricua_Bride
10
12/31/2015
Boricua_Bride

Boricua_Bride

  • 10
  • 5
  • 13.9k
1
Followers
4
Following

Boricua_Bride

GAME Guess Which Celebrity Body Part photo 2447509-1

Posted on November 11, 2010 at 9:33 am
MrsAmandaKurtz
5
10/21/2011
MrsAmandaKurtz

MrsAmandaKurtz

  • 5
  • 17
  • 8.19k
777
Followers
780
Following

MrsAmandaKurtz

Nicole Richie?

Posted on November 11, 2010 at 9:34 am
Lalubell
5
09/18/2010
Lalubell

Lalubell

  • 5
  • 19
  • 6.31k
1.19k
Followers
1.19k
Following

Lalubell

Y'all are too quick! I think you're right, Amanda!

Posted on November 11, 2010 at 9:36 am
« 1 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Have a question? Contact Support
Top Contributors this Week
Kuppy13
19 posts
NicholeB
18 posts
MOBRIDE72
16 posts
Canooknic
15 posts
krosa
15 posts
MrsT2B
11 posts