Review of KY Yours & Mine

Ok so I get home to try out my KY. My vajayjay didn't catch fire which is good. And actually it didn't feel any different than DTD without it.


So round 1 of KY gets a big thumbs down for us.


We shall be testing round 2. Maybe we just didn't use enough???

Posted on December 22, 2009 at 12:52 am
tktoups10
10
04/17/2010
tktoups10

tktoups10

  • 10
  • 16
  • 11.3k
227
Followers
228
Following

(15) Comments

Niecy
10
09/06/2006
Niecy

Niecy

  • 10
  • 15
  • 14.6k
258
Followers
260
Following

Niecy

I never cared for the warming or cooling ones .... we just use regular KY when we need it

Posted on December 22, 2009 at 1:06 am
tktoups10
10
04/17/2010
tktoups10

tktoups10

  • 10
  • 16
  • 11.3k
227
Followers
228
Following

tktoups10

Well the commercials are a rip off. I was expecting something more dramatic. That's false advertisement!!!!! And I want my $20 back LOL

Posted on December 22, 2009 at 1:08 am
joyangela1
5
07/23/2010
joyangela1

joyangela1

  • 5
  • 12
  • 7.2k
216
Followers
219
Following

joyangela1

That stinks :(   Holy Crap!! It was $20??

Posted on December 22, 2009 at 1:12 am
tktoups10
10
04/17/2010
tktoups10

tktoups10

  • 10
  • 16
  • 11.3k
227
Followers
228
Following

tktoups10

Yeah girl. At Wal Mart it's like $16 and some change. But by the time you add taxes, yeah. I guess I'll have to give it a round 2 and see what happens.


I didn't want to use too much. I didn't really want my vag to catch fire.

Posted on December 22, 2009 at 1:15 am
meanyprice
4
08/25/2009
meanyprice

meanyprice

  • 4
  • 8
  • 2.55k
26
Followers
30
Following

meanyprice

I have the KY warming, and it's warm when you very first put it on, then after that pretty much nothing.  Wasn't worth any extra if you ask me.

Posted on December 22, 2009 at 2:01 am
JVilleBride2010
4
03/20/2010
JVilleBride2010

JVilleBride2010

  • 4
  • 13
  • 2.92k
108
Followers
111
Following

JVilleBride2010

I cant believe the purple tube didnt work for you. We only used that one not the blue one.

Posted on December 22, 2009 at 11:33 am
TrinidadianBride
2
11/06/2010
149
Followers
153
Following

TrinidadianBride

Wow! we are going to use this for our HM!

Posted on December 22, 2009 at 11:52 am
jennifer25
5
07/09/2011
jennifer25

jennifer25

  • 5
  • 15
  • 7.02k
407
Followers
410
Following

jennifer25

TK.. I almost spit my coffee out over this line "I didn't really want my vag to catch fire"


That's what I think when we try any of this kinda stuff. My cookie is not liking any of those warming or cooling things.

Posted on December 23, 2009 at 5:10 am
tktoups10
10
04/17/2010
tktoups10

tktoups10

  • 10
  • 16
  • 11.3k
227
Followers
228
Following

tktoups10

LOL jennifer. Well I really didn't feel anything from either the warming nor the cooling. I was very disappointed. I haven't tried round 2 yet tho!

Posted on December 23, 2009 at 5:36 am
MiriamRogers
5
08/09/2010
MiriamRogers

MiriamRogers

  • 5
  • 17
  • 5.94k
363
Followers
363
Following

MiriamRogers

how did round two go???

Posted on December 23, 2009 at 6:23 am
tktoups10
10
04/17/2010
tktoups10

tktoups10

  • 10
  • 16
  • 11.3k
227
Followers
228
Following

tktoups10

Well round 2 will hopefully happen tonight. We were kinda busy doing some last minute stuff last night. So round 2 didn't happen.

Posted on December 23, 2009 at 6:41 am
MiriamRogers
5
08/09/2010
MiriamRogers

MiriamRogers

  • 5
  • 17
  • 5.94k
363
Followers
363
Following

MiriamRogers

dang!  have you every tried ex. t. cee by pure romance???  That stuff is amazing!

Posted on December 23, 2009 at 8:10 am
tktoups10
10
04/17/2010
tktoups10

tktoups10

  • 10
  • 16
  • 11.3k
227
Followers
228
Following

tktoups10

No! Where do I buy that at?

Posted on December 23, 2009 at 8:29 am
amanda6033
5
05/15/2010
amanda6033

amanda6033

  • 5
  • 16
  • 6.86k
251
Followers
253
Following

amanda6033

I didnt notice a difference either. COmplete waste of like $20.  exta-scream from pure romance is WAYY better

Posted on December 26, 2009 at 7:11 pm
katierose0324
4
03/13/2010
katierose0324

katierose0324

  • 4
  • 13
  • 2.27k
181
Followers
185
Following

katierose0324

i havent tried it but TK...omg...we tried that warming stuff once and halfway through we were like "hey....are you on fire? cause im on fire. HOLY S&$%, I'M ON FIRE" Then we both ran and got in the shower together like "get it off get it off!!!!" 


Totally killed the mood. TOTALLY. 

Posted on January 6, 2010 at 9:07 am

Have a question? Contact Support
Top Contributors this Week
NicholeB
21 posts
krosa
17 posts
Kuppy13
16 posts
MOBRIDE72
15 posts
Canooknic
14 posts
MrsT2B
13 posts