Something Blue down there?!?

I just read this on another forum and had to share!  Craziness!


http://weddingbycolor.com/thirty3thirty/milestones/20297

Posted on September 9, 2008 at 6:07 am
soon2Bmrsjaramillo
5
06/27/2009
soon2Bmrsjaramillo

soon2Bmrsjaramillo

  • 5
  • 11
  • 5.45k
172
Followers
176
Following

(10) Comments

GoingtobeGoff
10
05/14/2009
GoingtobeGoff

GoingtobeGoff

  • 10
  • 13
  • 12.5k
391
Followers
392
Following

GoingtobeGoff

HA! OMG, that's ... well... yeah... ha!

Posted on September 9, 2008 at 6:09 am
TheChicBride
5
08/28/2010
TheChicBride

TheChicBride

  • 5
  • 9
  • 5.99k
24
Followers
27
Following

TheChicBride

I'm sorry, but blue pewbs aren't sexy....lol

Posted on September 9, 2008 at 6:11 am
CHRISTINELVSRY
3
09/26/2008
CHRISTINELVSRY

CHRISTINELVSRY

  • 3
  • 10
  • 667
55
Followers
59
Following

CHRISTINELVSRY

HAHA the company I work for which is a beauty distributor sells that stuff !!!

Posted on September 9, 2008 at 6:19 am
neebelung
3
09/27/2008
neebelung

neebelung

  • 3
  • 4
  • 764
10
Followers
14
Following

neebelung

Umm........

Posted on September 9, 2008 at 6:26 am
soon2Bmrsjaramillo
5
06/27/2009
soon2Bmrsjaramillo

soon2Bmrsjaramillo

  • 5
  • 11
  • 5.45k
172
Followers
176
Following

soon2Bmrsjaramillo

LOL Chic!  I guess they only would be if you were Smurfette! Hahahahaha!

Posted on September 9, 2008 at 6:34 am
AMiller
5
09/13/2008
AMiller

AMiller

  • 5
  • 15
  • 7.91k
371
Followers
375
Following

AMiller

So weird!

Posted on September 9, 2008 at 6:45 am
d1rtymart1n1
20
12/04/2009
d1rtymart1n1

d1rtymart1n1

  • 20
  • 16
  • 32.2k
537
Followers
538
Following

d1rtymart1n1

can they shape it into his first initial also?? 


i'm with aims---> wierd!

Posted on September 9, 2008 at 6:55 am
kblove
5
07/11/2009
kblove

kblove

  • 5
  • 16
  • 6.76k
235
Followers
238
Following

kblove

ewww... that would be kind of funny if it bled or something if it got hot.  blue crotch stain on the dress! lol


 

Posted on September 9, 2008 at 10:45 am
rach29
4
11/22/2008
rach29

rach29

  • 4
  • 6
  • 2.21k
16
Followers
20
Following

rach29

HA! I just laughed out loud and scared the students in my class. Can't explain that one....  :)

Posted on September 9, 2008 at 10:46 am
3monkeys
4
08/02/2008
3monkeys

3monkeys

  • 4
  • 9
  • 3.91k
141
Followers
144
Following

3monkeys

hmmmm yuck! it is funny though! lol

Posted on September 9, 2008 at 11:41 am

Have a question? Contact Support
Top Contributors this Week
LauraSweet
82 posts
Canooknic
74 posts
lorna247
48 posts
jmbuss9
41 posts
krosa
34 posts
Kuppy13
26 posts