You will no longer have access to your Project Wedding account on or after March 30, 2017. Save any photos or information you'd like to keep and join WeddingWire for your all of your wedding planning needs today. Learn more »

WE JUST BOOKED HONEYMOON TO.......

SOOOOOOO EXCITED!!!!!!!! MY FIANC? AND I JUST BOOKED OUR HONEYMOON TO RIVIERA MAYA MEXICO!!!!!!!! I cannot even describe how excited we are!!!! This will be a once in a lifetime experience for us....and we are thrilled to experience this kind of vacation for the first time together!!!!!! He has never flown so that alone will be a blast!!! Lol! Eeeeeekk!!!!!! Only 53 DAYS TO GO until the wedding....55 DAYS until Mexico!!!!
Posted on April 18, 2012 at 1:13 pm
Soon.Mrs.Davis
1
06/09/2012
Soon.Mrs.Davis

Soon.Mrs.Davis

  • 1
  • 4
  • 155
14
Followers
18
Following

(10) Comments

davidslilprncs
3
09/01/2012
davidslilprncs

davidslilprncs

  • 3
  • 12
  • 568
106
Followers
108
Following

davidslilprncs

Congrats!  Your posted just reminded me that we haven't really talked about where we want to go.  I just asked FI and he just practically ignored me and continued watching the game LOL.

Posted on April 18, 2012 at 1:31 pm
apm2012
3
06/30/2017
apm2012

apm2012

  • 3
  • 15
  • 1.39k
195
Followers
194
Following

apm2012

yay!! Your wedding will be here before you know it!!

Posted on April 18, 2012 at 2:16 pm
Soon.Mrs.Davis
1
06/09/2012
Soon.Mrs.Davis

Soon.Mrs.Davis

  • 1
  • 4
  • 155
14
Followers
18
Following

Soon.Mrs.Davis

Well davidslilprncs.....u will just have to book the honeymoon and surprise him then! ;-) heehee!!!
Posted on April 18, 2012 at 2:21 pm
allbyfaith
3
09/01/2013
allbyfaith

allbyfaith

  • 3
  • 12
  • 896
104
Followers
105
Following

allbyfaith

Sooo exciting!! Youre going to have a blast!!

Posted on April 18, 2012 at 2:43 pm
kat26
2
05/05/2012
kat26

kat26

  • 2
  • 7
  • 255
25
Followers
28
Following

kat26

How exciting!!!! Great choice!

Posted on April 18, 2012 at 2:46 pm
msdl
15
05/28/2011
msdl

msdl

  • 15
  • 20
  • 16.3k
500
Followers
498
Following

msdl

Yay, that will be such a wonderful time! 53 days -- it is getting so close!

Posted on April 18, 2012 at 3:22 pm
Faithk08
5
07/14/2012
Faithk08

Faithk08

  • 5
  • 16
  • 5.95k
307
Followers
308
Following

Faithk08

Yayyy!!! That's awesome!!! Congrats! You will love it :)

Posted on April 18, 2012 at 4:54 pm
Mrs.Gonzalez
1
06/02/2012
Mrs.Gonzalez

Mrs.Gonzalez

  • 1
  • 10
  • 177
51
Followers
54
Following

Mrs.Gonzalez

Yay!!!!! Y'all are going to have a wonderful time! Congrats :)

Posted on April 19, 2012 at 4:06 am
lorna247
4
07/30/2011
lorna247

lorna247

  • 4
  • 18
  • 4.26k
480
Followers
541
Following

lorna247

sooooooooooooooooooooo exciting!!! you're going to LOVE it. The perfect wind down after wedding planning and wedding day madness!!!

Posted on April 19, 2012 at 5:47 am
deejer12
3
06/15/2012
deejer12

deejer12

  • 3
  • 15
  • 1.39k
110
Followers
113
Following

deejer12

Oooh its gorgeous there!! My cousin is getting married out there next year and we are so excited to make a vacation out of it!  Congrats!!!!

Posted on April 19, 2012 at 5:51 am

Have a question? Contact Support
Top Contributors this Week
chimlindao1
2 posts
staceybottoms
2 posts
bee2ebg
1 post
doc2film
1 post
haute.bride
1 post
laterrinenyc
1 post